onsdag 29. januar 2014

I flytsonen

 
Det er en herlig følelse å være der - i flytsonen. Konsentrasjonen og fokuset på en oppgave eller et gjøremål er sterk, og tiden bare forsvinner.. Følelse av lykke  Det var dette jeg opplevde da jeg tok frem heklekroken igjen, etter å ha funnet herlig hekleinspirasjon her.
 
 
Det var veldig fint å hekle litt igjen, og få litt avveksling fra strikkebevegelsene.
Jeg har nå på få kvelder laget ca 20 lapper, og jeg prøver å sy sammen etter hvert. Jeg har tatt utgangspunkt i restegarnlageret mitt, men har supplert med de fargene det går mest av.
 
 
Dette arbeidet skal jeg nyte og kose meg med. Det er ikke noe hast med å få det ferdig, om det går et år eller to til det er ferdig spiller ingen rolle.
 
 
 
Duse farger på dette teppet, men tenk så fint det ville blitt i sterke, klare farger..☺
 
 
I dag gleder jeg med over en ny flott idrettsprestasjon gjort i går kveld. Gledestårene trilla da Henrik Kristoffersen vant sitt første verdenscuprenn i slalom -  fantastisk prestasjon av en 19 åring☺
 
 
 
Håper dere som titter innom også får en glad dag
 

Berit
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Teppet blir virkelig flott!!! Kos deg i flytsonen med koselig heklearbeid!
    Fortsatt god helg! :-)

    SvarSlett