lørdag 14. september 2013

Helt oppslukt!

Kjære vene! Tenk at det går an å bli så totalt oppslukt i et strikketøy. Alt annet henger liksom på vent. Og vil henge der lenge... Men det er så utrolig morsomt å strikke så mye mønster og med så mange vakre farger. Her er en liten sniktitt på Maple-jakken:

 
Dette er ryggen. Den er snart ferdig, og forhåpentligvis
går det litt fortere med de to forstykkene. Da burde jo teknikker og mønster sitte i fingrene.
 
 Her er et lite bilde av originalen og min versjon. Begge versjoner er veldig fine, og ja, jeg ser hva jeg liker best☺
Utrolig hvordan et plagg kan endre seg ifht farger.
 
 
Nå er ikke dette noe typisk TV-håndarbeid, så i sene kveldsstunder blir det faktisk strikket på et lite babyteppe. Et helt enkelt grått teppe, med hullmønster og rillekant.
Ja, det er en gave altså, det er nok for sent for meg og babytepper☺♥
 
Ha en deilig helg og nyt disse fine høstdagene så godt du bare kan.
 
-Anne-

6 kommentarer:

  1. Jakken blir kjempeflott, nydelige farger du har valgt!! :-)
    Ha en fin september-søndag!

    SvarSlett
  2. Glede mæ til å se den ferdig tante :) Kjempeflotte farga!
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se den ferdig. Fargene er jo bare helt nydelige :)
    Anette

    SvarSlett
  4. Er imponert! Wow, så flott det blir! Forstår godt at alt annet må stå litt på vent, når du holder på med et så spennende strikketøy! Gleder meg til å se mer...

    SvarSlett
  5. Herlige mønster. Ja det er virkelig fullkommen å strikke med masse farger. Jeg gleder meg å se ferdig.
    Jeg har en prosjekt også; en liten stykke. Jeg mener det kommer nest uke i blogg... kansjke. Ha en fin uke Anne.
    Hjertelige hilsen sender Viola

    SvarSlett
  6. Annemor! Dette blir nyyydelig♥ klem fra Berit

    SvarSlett