tirsdag 2. juli 2013

Rosa lue


Jeg hadde litt garn igjen etter at jeg ble ferdig med mariusgenseren til skolejenta. Garnet fra Rowans kan ikke bli liggende i restegarnslageret, det må brukes når det er mulighet for det. Da passer det bra å lage ei lita lue som passer til genseren. Har tidligere laget ei lue til skolejenta, og den vet jeg hun likte godt fordi den hadde litt "baggy" form. Derfor var tanken å lage litt lengde på denne lua også, så det var bare å strikke til garnnøstet tok slutt. Har ikke laget dusk på denne modellen, men hvis mottakeren vil ha det, så har jeg hvitt garn igjen til å lage det


Da er det gjort - og det føles godt☺

Ønsker deg en fin dag♥

~Berit~

2 kommentarer:

  1. Så fin både genseren og lua ble! Regner med at skolejenta blir glad! Personlig synes jeg lua er kuul uten dusk! Men 6- åringen vet garantert hvordan hun vil ha det! :) så du får vente å høre hva hun sier! Fortsatt fin sommer :)

    SvarSlett
  2. For et flott sett dette ble! Kjempeheldig skolejente. Hadde det vært meg, skulle jeg ønske skolen begynte i morgen...☺
    -Anne-

    SvarSlett